Grudzień to czas wytężonej pracy kurierów – od nich w dużym stopniu zależy to, czy Twoje zamówienie dotrze na czas. By zapobiec nieprzyjemnym niespodziankom, przygotowaliśmy dla Ciebie informacje dotyczące świątecznych zamówień.
Czas dostawy w dni robocze, to standardowo do 48 godzin od wysłania zamówienia. W grudniu czas kompletacji zlecenia może się wydłużyć o 1-2 dni robocze, a kurierzy na dostawę mogą potrzebować jeszcze kolejnych 1-2 dni roboczych, dlatego nie zwlekaj do ostatniej chwili.
W dniach 12.12.2024 r. – 06.01.2025 r., z uwagi na zwiększony ruch, odbiory osobiste zamówień w sklepach stacjonarnych zostaną wyłączone. Nadal natomiast możesz skorzystać z dowolnego z ponad 4000 punktów odbioru FedEx w całej Polsce. Na odbiór zamówienia z takiego punktu masz aż 2 dni, a duża część z nich czynna jest do późnych godzin wieczornych oraz w weekendy. Dni i godziny otwarcia każdego punktu mogą się różnić i możesz je sprawdzić w koszyku podczas wyboru opcji dostawy odbiór w punkcie FedEx.
17 grudnia (wtorek) to ostatni dzień na złożenie i opłacenie zamówienia (do godz. 15:00) z gwarancją dostawy przed Świętami. Ze względu na wypadki losowe, na które nie mamy wpływu (stłuczka, pomyłka w sortowni, opóźnienie w doręczeniu przez kuriera), warto nie czekać do ostatniej chwili i złożyć zamówienie wcześniej. Z uwagi na powyższe, zamówienia złożone po wskazanym terminie, nadal mają szansę być dostarczone przed Świętami, ale nie możemy już tego zagwarantować.
24 i 31 grudnia nie będziemy wysyłać zamówień, ale kurierzy FedEx i DHL (prócz PickPack) będą jeszcze doręczać przesyłki w skróconym wymiarze czasu, który może różnić się w zależności od oddziału doręczającego, lokalizacji adresata oraz wybranej i upoważnionej przez Ciebie firmy transportowej.
W tych dniach biuro obsługi Klienta serwisu marekkondrat.pl będzie pracować do godz. 14:00. Na każdym etapie zamówienia możesz sprawdzić status przesyłki tutaj lub logując się do panelu Moje konto.
W dniach 25-26 grudnia oraz 1 stycznia zamówienia nie będą wysyłane, ani doręczane.
W pozostałe dni, tj. 27 i 30 grudnia oraz 2 i 3 stycznia zamówienia będą realizowane w standardowym trybie.
Jeśli nie zdążysz złożyć zamówienia na wino w odpowiednim terminie, zapraszamy do sklepów stacjonarnych oraz do zakupu e-kart podarunkowych i voucherów.
A jeśli wciąż głowisz się i szukasz pomysłu na świąteczny prezent, sprawdź nasze propozycje.
W przypadku zmian terminów realizacji zamówień, będziemy na bieżąco aktualizować ten wpis.
Życzymy udanych zakupów!
Tomasz Traub
Od dekady związany z rynkiem wina. Pomysłodawca i współwykonawca serwisu i marki Hurt Online obsługującej gastronomię i sklepy winiarskie z całej Polski. Aktualnie leader zespołu e-commerce firmy Kondrat Wina Wybrane.