Zamów przedpremierowo nasze nowości, a otrzymasz na nie rabat 15%! Oferta tylko dostępna w przedsprzedaży nowości.
Uwielbiamy patrzeć, kiedy to z coraz większą śmiałością sięgacie po nowe tytuły. Dlatego, robimy co w naszej mocy, by regularnie sprowadzać dla Was nowości z różnych regionów świata. Dla tych z Was, którzy chcą z nami odkrywać piękno winiarskiego świata, mamy szczególną propozycję: przedsprzedaż nowości z rabatem 15%!
Przedsprzedaż umożliwia zakup produktu, zanim będzie on dostępny na naszym magazynie. Dokładniej to opcja rezerwacji towaru gwarantująca otrzymanie produktu w pierwszej kolejności i w cenie promocyjnej: -15%. Po wejściu produktu do regularnej oferty, cena wzrośnie o 15%.
Zamawiając produkt w przedsprzedaży, cena produktu obniżona jest o 15% i masz gwarancję, że wybrany produkt zostanie Ci wysłany w pierwszej kolejności, bez ryzyka wyprzedania się zapasów.
W ofercie przedsprzedaży znajdziesz nowości, które nie są jeszcze dostępne w regularnej ofercie Kondrat Wina Wybrane. Najlepiej kliknij tutaj, a zostaniesz przekierowany bezpośrednio do listy produktów. Pamiętaj, że lista ta się zmienia, wciąż pracujemy nad tym, by pozyskiwać nowe etykiety, tak więc śledź listing produktów na bieżąco. Po kliknięciu w produkt, strona przekieruje Cię do jego opisu, a wtedy już tylko pozostaje zadecydować, czy chcesz skosztować naszej nowości.
Produkty dostępne w przedsprzedaży oznaczone są kolorową ikoną o nazwie PRZEDSPRZEDAŻ – NOWOŚCI. Dodatkowo, na każdej stronie takiego produktu znajduje się box informacyjny z planowaną datą premiery tj. dostawy na nasz magazyn.
Jeśli jeszcze nie należysz do klubu WinoGrono, koniecznie zapisz się, bo czekają tam na Ciebie dodatkowe korzyści. Przy zakupach w przedsprzedaży nowości wciąż możesz wykorzystywać zgromadzone na Twoim koncie złotówki, a także je naliczać przy zamówieniu. Jak to się potocznie nazywa: win-win situation. Doskonale, prawda?
Po zakończeniu przedsprzedaży nowości, produkt przeniesiony jest do regularnej oferty, a jego cena wzrasta o 15%.
Produkty w przedsprzedaży nie mogą być łączone w koszyku z produktami o standardowej dostępności w tym produktami wirtualnymi wysyłanymi od razu po zakupie e-mailem, jak e-karta podarunkowa i vouchery i odwrotnie. Zamówienie na te produkty musi być złożone oddzielnie.
Proces zamówienia produktów w przedsprzedaży nowości obejmuje standardowo dodanie produktu do koszyka, akceptację regulaminu, opłacenie rezerwacji i oczekiwanie na zmianę statusu zamówienia, gdy produkt stanie się dostępny. Wówczas otrzymasz od nas kolejne powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię o wybór preferowanej daty dostawy.
W dniu premiery produktów otrzymasz powiadomienie e-mail, w którym poprosimy Cię o wskazanie wygodnej dla Ciebie daty dostawy. Pamiętaj, że zamówione produkty możemy spakować i wysłać Tobie najwcześniej w dniu premiery, a ich dostawa potrwa około 2-3 dni roboczych. W przypadku zamówienia kilku produktów w przedsprzedaży o różnych datach dostępności, wysyłka zamówienia możliwa jest do zrealizowana wg najpóźniejszej daty premiery spośród wszystkich zamówionych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało doręczone we wskazanym przez Ciebie terminie. Nie mniej może się zdarzyć, że data premiery, z przyczyn od nas niezależnych, zostanie przesunięta. W takiej sytuacji masz prawo anulować swoje zamówienie. Losy swojego zamówienia możesz sprawdzić klikając w status przesyłki
Zdajemy sobie sprawę, że po złożeniu zamówienia zawsze można zmienić zdanie. W takim przypadku możesz anulować zamówienie, zanim produkt zostanie wysłany. Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie będzie już możliwe. Jednak nadal możesz zwrócić niechciane produkty w ciągu 14 dni od ich dostarczenia.
Zależy nam na tym, by produkty, które trafią do naszych klientów spełniały ich oczekiwania. Jeśli natomiast zmienisz zdanie albo uznasz, że w to miejsce wolisz jednak zamówić coś innego, w porządku. Pamiętaj, że produkty zamówione na stronie marekkondrat.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. Szczegóły dotyczące dokonywania zwrotów znajdziesz w reklamacje i zwroty.
Oczywiście. Jeśli w paczce otrzymasz uszkodzony produkt (np. potłuczone lub korkowe wino) zadzwoń lub napisz do nas na kontakt, a rozwiążemy zaistniałą sytuację.