Odbiór z automatów i punktów DPD Pickpup. Sprawdź!
Odbiór z automatów i punktów DPD Pickpup. Sprawdź!
Darmowa dostawa zamówień powyżej 349 zł
Dołącz do WinoGrono i kupuj do 40% taniej
Nagrody za polecenia znajomym
Historia sycylijskiej winnicy Vaccaro nie jest tak długa jak zwykło się przyjmować w przypadku rodzinnych, włoskich posiadłości. Sięga lat siedemdziesiątych, kiedy to właściciel Giacomo Vaccaro, wraz z żoną, zakupił niewielką farmę w rejonie Salaparuta.
Region ten doznał wielu zniszczeń w trakcie trzęsienia ziemi, które miało miejsce w 1968 roku. Tragiczne skutki tego wydarzenia są widoczne do dzisiaj. Jednym z jego następstw była też decyzja rodziny Vaccaro o zaangażowaniu się w uprawę winorośli. Od roku 1999 niewielkie gospodarstwo zaczęło przeradzać się w nowoczesną winiarnię Vaccaro. Zarządzaniem zajęło się kolejne pokolenie rodziny. Hasłem przewodnim, które towarzyszy winiarni jest „przyjemność”. To właśnie ona pozwala cieszyć się właścicielom z produkcji i odkrywania kolejnych, coraz lepszych roczników. Klienci i konsumenci czerpią przyjemność z charakterystycznego stylu win powstających w dolinie Belice.
Winnica Vaccaro ma powierzchnię 45 hektarów. Na miejscu rosną endemiczne, sycylijskie odmiany jak catarratto, inzolia, grillo czy nero d’avola. Zgodnie ze swoją filozofią, która godzi tradycję i nowoczesne podejście, wśród uprawianych szczepów właściciele umieścili też międzynarodowe merlot, syrah i cabernet sauvignon.
Sprawdź ofertę win od producenta Vaccaro >
Przemysław Jurycki
Jego pasją są wszystkie rzeczy, które nabierają wartości wraz z upływem czasu. W towarzystwie epokowych bibelotów komunikuje się z magicznym światem wina. Absolwent Stosunków Międzynarodowych, oraz wieloletni specjalista sektora e-commerce. W wolnym czasie przenosi się w mechaniczny świat czasomierzy.Serwis przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Czy masz ukończone 18 lat?
Jeśli chcesz dowiadywać się o promocjach, nowościach i wydarzeniach dotyczących Kondrat Wina Wybrane, podaj swój adres e-mail, na który będziemy je wysyłać. Dodatkowo otrzymasz od nas rabat.
* W sklepach stacjonarnych obowiązuje rabat 10%, kod rabatowy otrzymasz w e-mailu.Przedsprzedaż limitowana umożliwia zakup produktu, zanim będzie on dostępny na naszym magazynie. Dokładniej to opcja rezerwacji rzadkiego towaru gwarantująca otrzymanie produktu w pierwszej kolejności.
Zamawiając produkt w przedsprzedaży limitowanej, masz gwarancję, że wybrany produkt zostanie Ci wysłany w pierwszej kolejności, bez ryzyka wyprzedania się zapasów, pamiętając o tym, że są to towary często dostępne w bardzo ograniczonych ilościach.
W ofercie przedsprzedaży znajdziesz wyjątkowe i unikalne produkty, z limitowanych serii i najlepszych roczników, które nie są dostępne w regularnej ofercie Kondrat Wina Wybrane i których nie dostaniesz nigdzie indziej na polskim rynku.
Produkty dostępne w przedsprzedaży limitowanej oznaczone są kolorową ikoną o nazwie PRZEDSPRZEDAŻ – LIMITOWANA EDYCJA. Dodatkowo na każdej stronie takiego produktu znajduje się box informacyjny z planowaną datą premiery tj. dostawy na nasz magazyn oraz datą do której trwa przedsprzedaż tj. datą po której nie przyjmujemy już zamówień na te produkty. Jest to czas potrzebny nam na sprowadzenie ich z winnicy specjalnie dla Ciebie.
Tak, możesz zarówno wykorzystać dotychczas zgromadzone złotówki na zakup produktów w przedsprzedaży jak również otrzymasz złotówki od wartości zakupów tych produktów. Nie należysz do klubu WinoGrono? Zapisz się i skorzystaj z dodatkowych benefitów.
Produkty w przedsprzedaży limitowanej nie mogą być łączone w koszyku z produktami o standardowej dostępności w tym produktami wirtualnymi wysyłanymi od razu po zakupie e-mailem, jak e-karta podarunkowa i vouchery i odwrotnie. Zamówienie na te produkty musi być złożone oddzielnie. Zamówienia na produkty przedsprzedaży limitowanej i przedsprzedaży nowości jak najbardziej wolno ze sobą łączyć w tym samym zamówieniu.
Proces zamówienia produktów w przedsprzedaży limitowanej obejmuje standardowo dodanie produktu do koszyka, akceptację regulaminu, opłacenie rezerwacji i oczekiwanie na zmianę statusu zamówienia, gdy produkt stanie się dostępny. Wówczas otrzymasz od nas kolejne powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię o wybór preferowanej daty dostawy.
W dniu premiery produktów otrzymasz powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię byś wskazał wygodną dla Ciebie datę dostawy. Pamiętaj, że zamówione produkty możemy spakować i wysłać Tobie najwcześniej w dniu premiery, a ich dostawa potrwa około 2-3 dni roboczych. W przypadku zamówienia kilku produktów w przedsprzedaży limitowanej o różnych datach dostępności wysyłka zamówienia możliwa jest do zrealizowana wg najpóźniejszej daty premiery spośród wszystkich zamówionych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało doręczone we wskazanym przez Ciebie terminie. Nie mniej może zdarzyć się, że data premiery z przyczyn od nas niezależnych zostanie przesunięta. W takiej sytuacji masz prawo anulować swoje zamówienie. Jego losy możesz sprawdzić klikając w status przesyłki
Zdajemy sobie sprawę, że po złożeniu zamówienia zawsze można zmienić zdanie. W takim przypadku możesz anulować zamówienie, zanim produkt zostanie wysłany. Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie będzie już możliwe. Jednak nadal możesz zwrócić niechciane produkty w ciągu 14 dni od ich dostarczenia.
Zależy nam na tym, by produkty, które trafią do naszych klientów spełniały ich oczekiwania. Jeśli natomiast zmienisz zdanie albo uznasz, że w to miejsce wolisz jednak zamówić coś innego, w porządku. Pamiętaj, że produkty zamówione na stronie marekkondrat.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. Szczegóły dotyczące dokonywania zwrotów znajdziesz w reklamacje i zwroty.
Oczywiście. Jeśli w paczce otrzymasz uszkodzony produkt (np. potłuczone lub korkowe wino) zadzwoń lub napisz do nas na kontakt, a rozwiążemy zaistniałą sytuację.
Przedsprzedaż umożliwia Ci zakup produktu, zanim będzie on dostępny na naszym magazynie. Dokładniej to opcja rezerwacji towaru gwarantująca otrzymanie produktu w pierwszej kolejności i w cenie promocyjnej.
Zamawiając produkt w przedsprzedaży, korzystasz z o 15% niższej ceny i masz gwarancję, że wybrany produkt zostanie Ci wysłany w pierwszej kolejności, bez ryzyka wyprzedania się zapasów.
W ofercie przedsprzedaży znajdziesz nowości, które nie są jeszcze dostępne w regularnej ofercie Kondrat Wina Wybrane.
Produkty dostępne w przedsprzedaży oznaczone są kolorową ikoną o nazwie PRZEDSPRZEDAŻ – NOWOŚCI. Dodatkowo na każdej stronie takiego produktu znajduje się box informacyjny z planowaną datą premiery tj. dostawy na nasz magazyn.
Tak, możesz zarówno wykorzystać dotychczas zgromadzone złotówki na zakup produktów w przedsprzedaży jak również otrzymasz złotówki od wartości zakupów tych produktów. Nie należysz do klubu WinoGrono? Zapisz się i skorzystaj z dodatkowych benefitów.
Po zakończeniu przedsprzedaży nowości, produkt przeniesiony jest do regularnej oferty, a jego cena wzrasta o 15%.
Produkty w przedsprzedaży nie mogą być łączone w koszyku z produktami o standardowej dostępności w tym produktami wirtualnymi wysyłanymi od razu po zakupie e-mailem, jak e-karta podarunkowa i vouchery i odwrotnie. Zamówienie na te produkty musi być złożone oddzielnie.
Proces zamówienia produktów w przedsprzedaży nowości obejmuje standardowo dodanie produktu do koszyka, akceptację regulaminu, opłacenie rezerwacji i oczekiwanie na zmianę statusu zamówienia, gdy produkt stanie się dostępny. Wówczas otrzymasz od nas kolejne powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię o wybór preferowanej daty dostawy.
W dniu premiery produktów otrzymasz powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię byś wskazał wygodną dla Ciebie datę dostawy. Pamiętaj, że zamówione produkty możemy spakować i wysłać Tobie najwcześniej w dniu premiery, a ich dostawa potrwa około 2-3 dni roboczych. W przypadku zamówienia kilku produktów w przedsprzedaży o różnych datach dostępności wysyłka zamówienia możliwa jest do zrealizowana wg najpóźniejszej daty premiery spośród wszystkich zamówionych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało doręczone we wskazanym przez Ciebie terminie. Nie mniej może zdarzyć się, że data premiery z przyczyn od nas niezależnych zostanie przesunięta. W takiej sytuacji masz prawo anulować swoje zamówienie. Jego losy możesz sprawdzić klikając w status przesyłki
Zdajemy sobie sprawę, że po złożeniu zamówienia zawsze można zmienić zdanie. W takim przypadku możesz anulować zamówienie, zanim produkt zostanie wysłany. Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie będzie już możliwe. Jednak nadal możesz zwrócić niechciane produkty w ciągu 14 dni od ich dostarczenia.
Zależy nam na tym, by produkty, które trafią do naszych klientów spełniały ich oczekiwania. Jeśli natomiast zmienisz zdanie albo uznasz, że w to miejsce wolisz jednak zamówić coś innego, w porządku. Pamiętaj, że produkty zamówione na stronie marekkondrat.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. Szczegóły dotyczące dokonywania zwrotów znajdziesz w reklamacje i zwroty.
Oczywiście. Jeśli w paczce otrzymasz uszkodzony produkt (np. potłuczone lub korkowe wino) zadzwoń lub napisz do nas na kontakt, a rozwiążemy zaistniałą sytuację.
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 9 stycznia 2015 zostają wprowadzone zmiany w Regulaminie sklepu Kondrat Wina Wybrane.
Pełna wersja nowego regulaminu po zmianach jest dostępna na stronie:
Regulamin obowiązujący od 9.01.2015 r.
Ze względu na wymogi prawne i w trosce o bezpieczeństwo danych naszych klientów nie umożliwiamy zakupów online w przypadku braku akceptacji Regulaminu. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy ze spółką Kondrat sp. z o.o. i skutkuje brakiem możliwości korzystania z oferty sklepu.
Opinie oznaczone jako „Potwierdzony zakup” pochodzą od osób, które dokonały zakupu danego produktu. Opinie nie posiadające takiego oznaczenia zostały dodane przed dniem 9.11.2022, kiedy nie weryfikowaliśmy jeszcze, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt.
Średnia ocen w postaci gwiazdek, jest obliczana jako średnia ilość gwiazdek przyznanych przez osoby, które go oceniły bez weryfikacji, czy ocena jest wystawiona przez konsumenta, który nabył dany produkt.
Usuwamy tylko takie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, słowa powszechnie uznawane za obraźliwe, treści szowinistyczne, rasistowskie lub inne treści naruszające dobre obyczaje lub dobra osobiste osób trzecich.