Darmowa dostawa zamówień powyżej 349 zł
Dołącz do WinoGrono i kupuj do 40% taniej
Nagrody za polecenia znajomym
Kategoria „icon wines“ odnosi się do win, które są wizytówką danego winiarza, kwintesencją jego stylu, osobowości ale i siedliska. Takie też jest Ameri – popisowe wino Jeana Bousqueta.
Żaden element tej precyzyjnej układanki nie jest pozostawiony przypadkowi. Winogrona pochodzą z pojedynczej parceli osobiście wybranej przez Jeana Bousqueta. Staranny zbiór ręczny podlega ścisłemu sortowaniu zanim owoce trafią na 15-18 miesięcy do nowych francuskich beczek. Długość starzenia w beczkach zależy przede wszystkim od proporcji użytych szczepów. Dla rocznika 2011 było to 16 miesięcy przy zawartości 65% malbec 20% cabernet sauvignon 10% syrah i 5% merlot. Tak precyzyjnie nakreślony scenariusz działa silnie na wyobraźnię. Wiele z wielkich win określają głównie rzeczowniki: nazwa domu winiarskiego, właściciela, enologa, czy szczepu. Dla tego wina to zaledwie przygrywka. Ma swoją publikę, od której też sporo wymaga. Z uważnym widzem wchodzi w dialog główny akcent kładąc na czasowniki i przymiotniki. Siłę ubiera w mocno wysycony bukiet dojrzałych porzeczek, czereśni i słodko uwodzących nos nut tytoniu i wanilii. Elegancji przydaje mu harmonijna gra w początkowym rozdaniu pomiędzy mięsistym malbekiem a żywym owocem cabernetem i droga do finału wypełniona miętowo-waniliową ornamentyką o wyraźnie pieprznym finale. Powaga, moc i elegancja tego wina nie polega na napompowanych taninami ustach a na precyzyjnym zespoleniu składników. Wino choć z kategorii cięższych, wciąga z każdym łykiem coraz bardziej w swoją opowieść o winiarzu z Carcassone, który w sile wieku przeniósł się pod bajkowe wzgórza Andów.
92 punkty przyznane przez Wine Enthusiast Magazine oraz opinia Jancis Robinson, że wino z rocznika 2011 najlepsze jest do picia pomiędzy 2015-2017 rokiem niech posłużą za wskazówkę.
Na talerzu nic lepszego niż wysokiej klasy wołowina w bogato przyprawionym sosie.
Produkty dostępne w wybranym przez Ciebie sklepie możesz bezpłatnie zarezerwować do odbioru tego samego dnia w godzinach pracy sklepu. Jeśli produkt nie jest aktualnie dostępny w wybranym przez Ciebie sklepie, skontaktuj się z nim telefonicznie bądź mailowo, aby uzyskać informację, kiedy będzie dostępny. Możesz też zamówić go online z magazynu centralnego wybierając opcję darmowej dostawy do sklepu stacjonarnego. Realizacja takiego zamówienia trwa do 7 dni roboczych.
Aktualne godziny otwarcia znajdziesz na stronie sklepu.
Aktualne godziny otwarcia znajdziesz na stronie sklepu.
Aktualne godziny otwarcia znajdziesz na stronie sklepu.
Aktualne godziny otwarcia znajdziesz na stronie sklepu.
Aktualne godziny otwarcia znajdziesz na stronie sklepu.
Aktualne godziny otwarcia znajdziesz na stronie sklepu.
Aktualne godziny otwarcia znajdziesz na stronie sklepu.
Aktualne godziny otwarcia znajdziesz na stronie sklepu.
Serwis przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Czy masz ukończone 18 lat?
Jeśli chcesz dowiadywać się o promocjach, nowościach i wydarzeniach dotyczących Kondrat Wina Wybrane, podaj swój adres e-mail, na który będziemy je wysyłać. Dodatkowo otrzymasz od nas rabat.
* W sklepach stacjonarnych obowiązuje rabat 10%, kod rabatowy otrzymasz w e-mailu.Przedsprzedaż limitowana umożliwia zakup produktu, zanim będzie on dostępny na naszym magazynie. Dokładniej to opcja rezerwacji rzadkiego towaru gwarantująca otrzymanie produktu w pierwszej kolejności.
Zamawiając produkt w przedsprzedaży limitowanej, masz gwarancję, że wybrany produkt zostanie Ci wysłany w pierwszej kolejności, bez ryzyka wyprzedania się zapasów, pamiętając o tym, że są to towary często dostępne w bardzo ograniczonych ilościach.
W ofercie przedsprzedaży znajdziesz wyjątkowe i unikalne produkty, z limitowanych serii i najlepszych roczników, które nie są dostępne w regularnej ofercie Kondrat Wina Wybrane i których nie dostaniesz nigdzie indziej na polskim rynku.
Produkty dostępne w przedsprzedaży limitowanej oznaczone są kolorową ikoną o nazwie PRZEDSPRZEDAŻ – LIMITOWANA EDYCJA. Dodatkowo na każdej stronie takiego produktu znajduje się box informacyjny z planowaną datą premiery tj. dostawy na nasz magazyn oraz datą do której trwa przedsprzedaż tj. datą po której nie przyjmujemy już zamówień na te produkty. Jest to czas potrzebny nam na sprowadzenie ich z winnicy specjalnie dla Ciebie.
Tak, możesz zarówno wykorzystać dotychczas zgromadzone złotówki na zakup produktów w przedsprzedaży jak również otrzymasz złotówki od wartości zakupów tych produktów. Nie należysz do klubu WinoGrono? Zapisz się i skorzystaj z dodatkowych benefitów.
Produkty w przedsprzedaży limitowanej nie mogą być łączone w koszyku z produktami o standardowej dostępności w tym produktami wirtualnymi wysyłanymi od razu po zakupie e-mailem, jak e-karta podarunkowa i vouchery i odwrotnie. Zamówienie na te produkty musi być złożone oddzielnie. Zamówienia na produkty przedsprzedaży limitowanej i przedsprzedaży nowości jak najbardziej wolno ze sobą łączyć w tym samym zamówieniu.
Proces zamówienia produktów w przedsprzedaży limitowanej obejmuje standardowo dodanie produktu do koszyka, akceptację regulaminu, opłacenie rezerwacji i oczekiwanie na zmianę statusu zamówienia, gdy produkt stanie się dostępny. Wówczas otrzymasz od nas kolejne powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię o wybór preferowanej daty dostawy.
W dniu premiery produktów otrzymasz powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię byś wskazał wygodną dla Ciebie datę dostawy. Pamiętaj, że zamówione produkty możemy spakować i wysłać Tobie najwcześniej w dniu premiery, a ich dostawa potrwa około 2-3 dni roboczych. W przypadku zamówienia kilku produktów w przedsprzedaży limitowanej o różnych datach dostępności wysyłka zamówienia możliwa jest do zrealizowana wg najpóźniejszej daty premiery spośród wszystkich zamówionych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało doręczone we wskazanym przez Ciebie terminie. Nie mniej może zdarzyć się, że data premiery z przyczyn od nas niezależnych zostanie przesunięta. W takiej sytuacji masz prawo anulować swoje zamówienie. Jego losy możesz sprawdzić klikając w status przesyłki
Zdajemy sobie sprawę, że po złożeniu zamówienia zawsze można zmienić zdanie. W takim przypadku możesz anulować zamówienie, zanim produkt zostanie wysłany. Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie będzie już możliwe. Jednak nadal możesz zwrócić niechciane produkty w ciągu 14 dni od ich dostarczenia.
Zależy nam na tym, by produkty, które trafią do naszych klientów spełniały ich oczekiwania. Jeśli natomiast zmienisz zdanie albo uznasz, że w to miejsce wolisz jednak zamówić coś innego, w porządku. Pamiętaj, że produkty zamówione na stronie marekkondrat.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. Szczegóły dotyczące dokonywania zwrotów znajdziesz w reklamacje i zwroty.
Oczywiście. Jeśli w paczce otrzymasz uszkodzony produkt (np. potłuczone lub korkowe wino) zadzwoń lub napisz do nas na kontakt, a rozwiążemy zaistniałą sytuację.
Przedsprzedaż umożliwia Ci zakup produktu, zanim będzie on dostępny na naszym magazynie. Dokładniej to opcja rezerwacji towaru gwarantująca otrzymanie produktu w pierwszej kolejności i w cenie promocyjnej.
Zamawiając produkt w przedsprzedaży, korzystasz z o 15% niższej ceny i masz gwarancję, że wybrany produkt zostanie Ci wysłany w pierwszej kolejności, bez ryzyka wyprzedania się zapasów.
W ofercie przedsprzedaży znajdziesz nowości, które nie są jeszcze dostępne w regularnej ofercie Kondrat Wina Wybrane.
Produkty dostępne w przedsprzedaży oznaczone są kolorową ikoną o nazwie PRZEDSPRZEDAŻ – NOWOŚCI. Dodatkowo na każdej stronie takiego produktu znajduje się box informacyjny z planowaną datą premiery tj. dostawy na nasz magazyn.
Tak, możesz zarówno wykorzystać dotychczas zgromadzone złotówki na zakup produktów w przedsprzedaży jak również otrzymasz złotówki od wartości zakupów tych produktów. Nie należysz do klubu WinoGrono? Zapisz się i skorzystaj z dodatkowych benefitów.
Po zakończeniu przedsprzedaży nowości, produkt przeniesiony jest do regularnej oferty, a jego cena wzrasta o 15%.
Produkty w przedsprzedaży nie mogą być łączone w koszyku z produktami o standardowej dostępności w tym produktami wirtualnymi wysyłanymi od razu po zakupie e-mailem, jak e-karta podarunkowa i vouchery i odwrotnie. Zamówienie na te produkty musi być złożone oddzielnie.
Proces zamówienia produktów w przedsprzedaży nowości obejmuje standardowo dodanie produktu do koszyka, akceptację regulaminu, opłacenie rezerwacji i oczekiwanie na zmianę statusu zamówienia, gdy produkt stanie się dostępny. Wówczas otrzymasz od nas kolejne powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię o wybór preferowanej daty dostawy.
W dniu premiery produktów otrzymasz powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię byś wskazał wygodną dla Ciebie datę dostawy. Pamiętaj, że zamówione produkty możemy spakować i wysłać Tobie najwcześniej w dniu premiery, a ich dostawa potrwa około 2-3 dni roboczych. W przypadku zamówienia kilku produktów w przedsprzedaży o różnych datach dostępności wysyłka zamówienia możliwa jest do zrealizowana wg najpóźniejszej daty premiery spośród wszystkich zamówionych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało doręczone we wskazanym przez Ciebie terminie. Nie mniej może zdarzyć się, że data premiery z przyczyn od nas niezależnych zostanie przesunięta. W takiej sytuacji masz prawo anulować swoje zamówienie. Jego losy możesz sprawdzić klikając w status przesyłki
Zdajemy sobie sprawę, że po złożeniu zamówienia zawsze można zmienić zdanie. W takim przypadku możesz anulować zamówienie, zanim produkt zostanie wysłany. Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie będzie już możliwe. Jednak nadal możesz zwrócić niechciane produkty w ciągu 14 dni od ich dostarczenia.
Zależy nam na tym, by produkty, które trafią do naszych klientów spełniały ich oczekiwania. Jeśli natomiast zmienisz zdanie albo uznasz, że w to miejsce wolisz jednak zamówić coś innego, w porządku. Pamiętaj, że produkty zamówione na stronie marekkondrat.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. Szczegóły dotyczące dokonywania zwrotów znajdziesz w reklamacje i zwroty.
Oczywiście. Jeśli w paczce otrzymasz uszkodzony produkt (np. potłuczone lub korkowe wino) zadzwoń lub napisz do nas na kontakt, a rozwiążemy zaistniałą sytuację.
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 9 stycznia 2015 zostają wprowadzone zmiany w Regulaminie sklepu Kondrat Wina Wybrane.
Pełna wersja nowego regulaminu po zmianach jest dostępna na stronie:
Regulamin obowiązujący od 9.01.2015 r.
Ze względu na wymogi prawne i w trosce o bezpieczeństwo danych naszych klientów nie umożliwiamy zakupów online w przypadku braku akceptacji Regulaminu. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy ze spółką Kondrat sp. z o.o. i skutkuje brakiem możliwości korzystania z oferty sklepu.
Opinie oznaczone jako „Potwierdzony zakup” pochodzą od osób, które dokonały zakupu danego produktu. Opinie nie posiadające takiego oznaczenia zostały dodane przed dniem 9.11.2022, kiedy nie weryfikowaliśmy jeszcze, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt.
Średnia ocen w postaci gwiazdek, jest obliczana jako średnia ilość gwiazdek przyznanych przez osoby, które go oceniły bez weryfikacji, czy ocena jest wystawiona przez konsumenta, który nabył dany produkt.
Usuwamy tylko takie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, słowa powszechnie uznawane za obraźliwe, treści szowinistyczne, rasistowskie lub inne treści naruszające dobre obyczaje lub dobra osobiste osób trzecich.
Polecamy