Darmowa dostawa zamówień powyżej 300 zł
Jednym z kluczowych elementów warunkujących sukces w pracy z winem jest odpowiednie przeszkolenie i przygotowanie kadry kelnerskiej w restauracji czy sprzedawców w sklepie.
Brak podstawowej wiedzy o szczepach, stylach wina, regionach winiarskich, brak właściwego serwisu wina, łączenia z jedzeniem czy wymowy obcojęzycznych nazw są z reguły głównymi czynnikami hamującymi sprzedaż tego trunku w restauracji, kawiarni, bistro czy sklepie. Kelnerzy, którzy nie czują się pewnie w towarzystwie wina, w obawie przed kompromitacją zwykle boją się rekomendować je do posiłku. Dlatego też edukacja z wiedzy o winie i serwisie wina jest fundamentem, na który kładziemy nacisk i który determinuje satysfakcję konsumenta.
Szkolenia prowadzimy tradycyjnie bezpośrednio w lokalach klientów, cyklicznie w naszych sklepach stacjonarnych oraz online za pomocą e-learningu. Ta ostatnia forma jest stworzona dla osób ceniących wygodę, zapracowanych i ambitnych, które chcą stale poszerzać i odświeżać już zdobytą wiedzę, ale w wybranym przez siebie czasie. Cykl szkoleń tradycyjnych szyjemy na miarę oczekiwań kadry kelnerskiej.
Pakiet szkoleń e-learningowych podzielony został na 4 multimedialne bloki tematyczne.
Każdy z bloków zwieńczony jest testem, a uczestnicy kursu, którzy osiągną min. 75% poprawnych odpowiedzi po zakończeniu całego cyklu szkoleń otrzymują dyplom. Szkolenia oferujemy w formie komercyjnej oraz bezpłatnej w zależności od zaakceptowanych w serwisie HURT ONLINE warunków współpracy.
Sprawdź aktualne terminy kursów >
Zapisz się do HURT ONLINE i korzystaj z e-learningu >
The lack of background knowledge on grafts, styles and winemaking regions, the lack of correct wine servicing, combining it with food or pronunciation of foreign names are usually main factors hampering the sales of wine in restaurants, cafes, bistros or shops. Waiters who are not confident with wine usually avoid recommending it for a dish because they are afraid of discrediting. Therefore, education in wine and wine servicing is a foundation we emphasise and which determine the satisfaction of consumers.
We conduct traditional training directly at customers’ premises, systematically in our shops and by means of e-learning. The last form is created especially for those appreciating convenience and those who are busy and ambitious, willing to extend and update their knowledge in convenient time. We tailor the cycle of traditional training to the waiter personnel.
A package of e-learning training is divided into 4 multimedial thematic blocks.
Every block is completed with a test and the course participants who obtain 75% of correct answers, after the end of the entire training cycle, are awarded a diploma. We offer commercial and free of charge training depending on the cooperation conditions accepted in the service HURT ONLINE.
Jan Witkowski
tel. 668 671 039
jan.witkowski@mkondrat.pl