Odbiór z automatów i punktów DPD Pickpup. Sprawdź!
Odbiór z automatów i punktów DPD Pickpup. Sprawdź!
Darmowa dostawa zamówień powyżej 349 zł
Dołącz do WinoGrono i kupuj do 40% taniej
Nagrody za polecenia znajomym
Zapoznajcie się informacjami poniżej, aby Wasze świąteczne zamówienia bez problemów dotarły pod wskazany adres. Pamiętajcie też, że grudzień to okres wytężonej pracy kurierów – od nich w dużym stopniu zależy to, czy Wasze zakupy dotrą na czas.
Czas dostawy to standardowo do 48 godzin (w dni robocze) od wysłania zamówienia. W grudniu czas kompletacji może się wydłużyć do 3-4 dni roboczych, a kurierzy na realizację doręczenia mogą potrzebować jeszcze kolejnych 1-3 dni roboczych.
17.12.2021 to ostatni dzień na złożenie i opłacenie zamówienia (do godz. 15:00) abyśmy zdążyli wysłać je do Ciebie przed Świętami.
Ze względu na wypadki losowe na które nie mamy wpływu (stłuczka, pomyłka w sortowni, opóźnienie w doręczeniu przez kuriera) warto jednak nie czekać do ostatniej chwili i zamówić wino wcześniej!
Zamówienia złożone i opłacone 23.12 po godz. 15:00 i 24.12 zostaną wysłane w poniedziałek, 27.12 lub wtorek 28.12. Przewidywany termin ich dostawy to środa, 29.12 lub czwartek, 30.12. Dotyczy to również paczek z opcją płatności za pobraniem.
W dniach 24-26.12 i 31.12.2021 zamówienia nie będą wysyłane.
W tych dniach nie będzie też działać obsługa online.
Zamówienia złożone i opłacone 31.12.2021 zostaną wysłane w ciągu kolejnych 2 dni roboczych.
Na każdym etapie zamówienia możecie sprawdzić status przesyłki tutaj
lub logując się do panelu Moje konto.
W okresie świątecznym nie będziemy realizować dodatkowych usług takich jak: wybór daty dostawy, rezerwacje i odbiór w sklepach stacjonarnych. Odbiór osobisty jest możliwy tylko w sklepie w Mszczonowie. Do pozostałych sklepów zapraszamy na bezpośrednie zakupy.
Przypominamy, że dla zamówień powyżej 300 zł otrzymujecie dostawę za 0 zł.
Tych, którzy nie zdążą złożyć zamówień na wino w odpowiednim terminie, zapraszamy do sklepów stacjonarnych oraz do zakupu e-kart podarunkowych. Jeśli szukacie pomysłu na to, jak wykorzystać wino na prezent, sprawdźcie nasze propozycje tutaj.
W przypadku zmian terminów realizacji zamówień będziemy na bieżąco aktualizować ten wpis.
Życzymy udanych zakupów!
Tomasz Traub
Od dekady związany z rynkiem wina. Pomysłodawca i współwykonawca serwisu i marki Hurt Online obsługującej gastronomię i sklepy winiarskie z całej Polski. Aktualnie leader zespołu e-commerce firmy Kondrat Wina Wybrane.Serwis przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Czy masz ukończone 18 lat?
Jeśli chcesz dowiadywać się o promocjach, nowościach i wydarzeniach dotyczących Kondrat Wina Wybrane, podaj swój adres e-mail, na który będziemy je wysyłać. Dodatkowo otrzymasz od nas rabat.
* W sklepach stacjonarnych obowiązuje rabat 10%, kod rabatowy otrzymasz w e-mailu.Przedsprzedaż limitowana umożliwia zakup produktu, zanim będzie on dostępny na naszym magazynie. Dokładniej to opcja rezerwacji rzadkiego towaru gwarantująca otrzymanie produktu w pierwszej kolejności.
Zamawiając produkt w przedsprzedaży limitowanej, masz gwarancję, że wybrany produkt zostanie Ci wysłany w pierwszej kolejności, bez ryzyka wyprzedania się zapasów, pamiętając o tym, że są to towary często dostępne w bardzo ograniczonych ilościach.
W ofercie przedsprzedaży znajdziesz wyjątkowe i unikalne produkty, z limitowanych serii i najlepszych roczników, które nie są dostępne w regularnej ofercie Kondrat Wina Wybrane i których nie dostaniesz nigdzie indziej na polskim rynku.
Produkty dostępne w przedsprzedaży limitowanej oznaczone są kolorową ikoną o nazwie PRZEDSPRZEDAŻ – LIMITOWANA EDYCJA. Dodatkowo na każdej stronie takiego produktu znajduje się box informacyjny z planowaną datą premiery tj. dostawy na nasz magazyn oraz datą do której trwa przedsprzedaż tj. datą po której nie przyjmujemy już zamówień na te produkty. Jest to czas potrzebny nam na sprowadzenie ich z winnicy specjalnie dla Ciebie.
Tak, możesz zarówno wykorzystać dotychczas zgromadzone złotówki na zakup produktów w przedsprzedaży jak również otrzymasz złotówki od wartości zakupów tych produktów. Nie należysz do klubu WinoGrono? Zapisz się i skorzystaj z dodatkowych benefitów.
Produkty w przedsprzedaży limitowanej nie mogą być łączone w koszyku z produktami o standardowej dostępności w tym produktami wirtualnymi wysyłanymi od razu po zakupie e-mailem, jak e-karta podarunkowa i vouchery i odwrotnie. Zamówienie na te produkty musi być złożone oddzielnie. Zamówienia na produkty przedsprzedaży limitowanej i przedsprzedaży nowości jak najbardziej wolno ze sobą łączyć w tym samym zamówieniu.
Proces zamówienia produktów w przedsprzedaży limitowanej obejmuje standardowo dodanie produktu do koszyka, akceptację regulaminu, opłacenie rezerwacji i oczekiwanie na zmianę statusu zamówienia, gdy produkt stanie się dostępny. Wówczas otrzymasz od nas kolejne powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię o wybór preferowanej daty dostawy.
W dniu premiery produktów otrzymasz powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię byś wskazał wygodną dla Ciebie datę dostawy. Pamiętaj, że zamówione produkty możemy spakować i wysłać Tobie najwcześniej w dniu premiery, a ich dostawa potrwa około 2-3 dni roboczych. W przypadku zamówienia kilku produktów w przedsprzedaży limitowanej o różnych datach dostępności wysyłka zamówienia możliwa jest do zrealizowana wg najpóźniejszej daty premiery spośród wszystkich zamówionych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało doręczone we wskazanym przez Ciebie terminie. Nie mniej może zdarzyć się, że data premiery z przyczyn od nas niezależnych zostanie przesunięta. W takiej sytuacji masz prawo anulować swoje zamówienie. Jego losy możesz sprawdzić klikając w status przesyłki
Zdajemy sobie sprawę, że po złożeniu zamówienia zawsze można zmienić zdanie. W takim przypadku możesz anulować zamówienie, zanim produkt zostanie wysłany. Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie będzie już możliwe. Jednak nadal możesz zwrócić niechciane produkty w ciągu 14 dni od ich dostarczenia.
Zależy nam na tym, by produkty, które trafią do naszych klientów spełniały ich oczekiwania. Jeśli natomiast zmienisz zdanie albo uznasz, że w to miejsce wolisz jednak zamówić coś innego, w porządku. Pamiętaj, że produkty zamówione na stronie marekkondrat.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. Szczegóły dotyczące dokonywania zwrotów znajdziesz w reklamacje i zwroty.
Oczywiście. Jeśli w paczce otrzymasz uszkodzony produkt (np. potłuczone lub korkowe wino) zadzwoń lub napisz do nas na kontakt, a rozwiążemy zaistniałą sytuację.
Przedsprzedaż umożliwia Ci zakup produktu, zanim będzie on dostępny na naszym magazynie. Dokładniej to opcja rezerwacji towaru gwarantująca otrzymanie produktu w pierwszej kolejności i w cenie promocyjnej.
Zamawiając produkt w przedsprzedaży, korzystasz z o 15% niższej ceny i masz gwarancję, że wybrany produkt zostanie Ci wysłany w pierwszej kolejności, bez ryzyka wyprzedania się zapasów.
W ofercie przedsprzedaży znajdziesz nowości, które nie są jeszcze dostępne w regularnej ofercie Kondrat Wina Wybrane.
Produkty dostępne w przedsprzedaży oznaczone są kolorową ikoną o nazwie PRZEDSPRZEDAŻ – NOWOŚCI. Dodatkowo na każdej stronie takiego produktu znajduje się box informacyjny z planowaną datą premiery tj. dostawy na nasz magazyn.
Tak, możesz zarówno wykorzystać dotychczas zgromadzone złotówki na zakup produktów w przedsprzedaży jak również otrzymasz złotówki od wartości zakupów tych produktów. Nie należysz do klubu WinoGrono? Zapisz się i skorzystaj z dodatkowych benefitów.
Po zakończeniu przedsprzedaży nowości, produkt przeniesiony jest do regularnej oferty, a jego cena wzrasta o 15%.
Produkty w przedsprzedaży nie mogą być łączone w koszyku z produktami o standardowej dostępności w tym produktami wirtualnymi wysyłanymi od razu po zakupie e-mailem, jak e-karta podarunkowa i vouchery i odwrotnie. Zamówienie na te produkty musi być złożone oddzielnie.
Proces zamówienia produktów w przedsprzedaży nowości obejmuje standardowo dodanie produktu do koszyka, akceptację regulaminu, opłacenie rezerwacji i oczekiwanie na zmianę statusu zamówienia, gdy produkt stanie się dostępny. Wówczas otrzymasz od nas kolejne powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię o wybór preferowanej daty dostawy.
W dniu premiery produktów otrzymasz powiadomienie e-mail w którym poprosimy Cię byś wskazał wygodną dla Ciebie datę dostawy. Pamiętaj, że zamówione produkty możemy spakować i wysłać Tobie najwcześniej w dniu premiery, a ich dostawa potrwa około 2-3 dni roboczych. W przypadku zamówienia kilku produktów w przedsprzedaży o różnych datach dostępności wysyłka zamówienia możliwa jest do zrealizowana wg najpóźniejszej daty premiery spośród wszystkich zamówionych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało doręczone we wskazanym przez Ciebie terminie. Nie mniej może zdarzyć się, że data premiery z przyczyn od nas niezależnych zostanie przesunięta. W takiej sytuacji masz prawo anulować swoje zamówienie. Jego losy możesz sprawdzić klikając w status przesyłki
Zdajemy sobie sprawę, że po złożeniu zamówienia zawsze można zmienić zdanie. W takim przypadku możesz anulować zamówienie, zanim produkt zostanie wysłany. Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie będzie już możliwe. Jednak nadal możesz zwrócić niechciane produkty w ciągu 14 dni od ich dostarczenia.
Zależy nam na tym, by produkty, które trafią do naszych klientów spełniały ich oczekiwania. Jeśli natomiast zmienisz zdanie albo uznasz, że w to miejsce wolisz jednak zamówić coś innego, w porządku. Pamiętaj, że produkty zamówione na stronie marekkondrat.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. Szczegóły dotyczące dokonywania zwrotów znajdziesz w reklamacje i zwroty.
Oczywiście. Jeśli w paczce otrzymasz uszkodzony produkt (np. potłuczone lub korkowe wino) zadzwoń lub napisz do nas na kontakt, a rozwiążemy zaistniałą sytuację.
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 9 stycznia 2015 zostają wprowadzone zmiany w Regulaminie sklepu Kondrat Wina Wybrane.
Pełna wersja nowego regulaminu po zmianach jest dostępna na stronie:
Regulamin obowiązujący od 9.01.2015 r.
Ze względu na wymogi prawne i w trosce o bezpieczeństwo danych naszych klientów nie umożliwiamy zakupów online w przypadku braku akceptacji Regulaminu. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy ze spółką Kondrat sp. z o.o. i skutkuje brakiem możliwości korzystania z oferty sklepu.
Opinie oznaczone jako „Potwierdzony zakup” pochodzą od osób, które dokonały zakupu danego produktu. Opinie nie posiadające takiego oznaczenia zostały dodane przed dniem 9.11.2022, kiedy nie weryfikowaliśmy jeszcze, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt.
Średnia ocen w postaci gwiazdek, jest obliczana jako średnia ilość gwiazdek przyznanych przez osoby, które go oceniły bez weryfikacji, czy ocena jest wystawiona przez konsumenta, który nabył dany produkt.
Usuwamy tylko takie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, słowa powszechnie uznawane za obraźliwe, treści szowinistyczne, rasistowskie lub inne treści naruszające dobre obyczaje lub dobra osobiste osób trzecich.