Jeśli masz wątpliwość, czy zawartość zakupionej przez Ciebie butelki nadaje się do spożycia, skontaktuj się z nami. Reklamować możesz również uszkodzenie przesyłki, przebieg procesu dostawy i problemy z usługami dodatkowymi. W Kondrat Wina Wybrane gwarantujemy szybkie załatwienie każdej sprawy.
Masz pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni, jeśli to zrobisz.
2 WW Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 2
05-500 Piaseczno
and via e-mail to sklep@mkondrat.pl, or by using the contact form.
As a Consumer you can benefit from the non-court methods of complaints consideration and seeking claims also by means of the ODR Platform. The ODR Platform is to facilitate independent, impartial, transparent, effective, prompt and fair non-court settlement of disputes via the Internet between consumers and entrepreneurs concerning contractual obligations, arising from the Internet sales agreements or service agreements concluded between consumers residing in the European Union and entrepreneurs with their seats in the European Union.
Pursuant to Article 14.1-2 of the Regulation (EU) No 524/2013 of the European Parliament and of the Council of 21 May 2013, consumers may benefit from the non-court means of resolving disputes related to sales or service agreements concluded through the Internet.
The ODR European Platform is an interactive website by means of which a Consumer may submit its complaint. The ODR Platform is available at:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Butelki z winem pakowane są w specjalnie zaprojektowane pudełka kartonowe. W zależności od zamówionej ilości wysyłamy w pięciu rodzajach opakowań – na 1, 3, 6, 12 lub 18 butelek. Oryginalnie zapakowana paczka jest zawsze oklejona taśmą z logo Kondrat Wina Wybrane.
ZWROT I WYMIANA
Masz prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będzie nam miło, jeśli to zrobisz.
REKLAMACJA
Zgłoś nam reklamację telefoniczne dzwoniąc na (22) 243 28 80 lub napisz na sklep@mkondrat.pl i przygotuj numer zamówienia.
Na podstawie przekazanych nam informacji niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) podejmiemy decyzję, o której poinformujemy Cię.
W zależności od niej wymienimy produkt, wyślemy nowy, zaproponujemy jego odbiór, zwrócimy zapłatę lub zaproponujemy rekompensatę. Wadliwe wino zostaje u Ciebie – możesz je zutylizować.
Zgłoś nam chęć zwrotu telefoniczne dzwoniąc na (22) 243 28 80 lub napisz na sklep@mkondrat.pl i przygotuj numer zamówienia.
Wyślij maila lub pobierz, wydrukuj, wypełnij i dołącz formularz zwrotu do zwracanego produktu.
Pobierz formularz zwrotu.
Masz dwie możliwości: dostarczyć nam produkt we własnym zakresie na adres podany w formularzu zwrotu lub skorzystać z usług naszego kuriera (usługa płatna jak w przypadku wysyłki zamówienia, sprawdź cennik).
Zwrot środków otrzymasz niezwłocznie
(nie później niż 14 dni od odebrania przez nas towaru).
Przy odbiorze prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W razie braków lub uszkodzeń produktów należy spisać protokół szkody - odpowiedni formularz posiada Kurier.
Kurier ma obowiązek pozostania w miejscu doręczenia przesyłki do momentu zweryfikowania jej zawartości przez odbiorcę. Protokół szkody może zostać spisany w ciągu dwóch dni od momentu doręczenia - Kurier ma obowiązek pojawić się w miejscu doręczenia na prośbę odbiorcy.
Jeśli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym.
Nie, o ile reklamowane zamówienie zostanie zwrócone osobiście przez Kupującego do jednego ze sklepów stacjonarnych Kondrat Wina Wybrane. Pełna lista sklepów obsługujących zwroty dostępna na: www.marekkondrat.pl/sklepy.
Tak, jeśli reklamowane zamówienie ma być odebrane i odesłane (upoważnionym przez Kupującego kurierem) do sklepu i magazynu Sprzedającego pod lokalizacją:
2 WW Sp. z o.o. (Magazyn DTW Logistics)
Panattoni Park Warszawa Zachodnia
ul. Sochaczewska 98C
05-870 Błonie Wieś
W takim scenariuszu to Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towarów.
Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.
Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.
Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę. Platformę ODR odnajdziesz pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Skontaktuj się z nami, postaramy się rozwiązać wątpliwości i odpowiedzieć na Twoje pytania.
Zadzwoń na (22) 243 28 80 lub napisz na sklep@mkondrat.pl.