Wady win są rzadkie, ale czasami się zdarzają.

Jeśli masz wątpliwość, czy zawartość zakupionej przez Ciebie butelki nadaje się do spożycia, skontaktuj się z nami. Reklamować możesz również uszkodzenie przesyłki, przebieg procesu dostawy i problemy z usługami dodatkowymi. W Kondrat Wina Wybrane gwarantujemy szybkie załatwienie każdej sprawy.

Chcesz zwrócić zakupione online wino lub inny produkt? Nie ma problemu!

Masz pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni, jeśli to zrobisz.

Enquiries and complaints should be sent to sklep@mkondrat.pl.

Complaints concerning the Goods

  • Wina Wybrane Sp. z o.o., as the seller, is liable to the Customer, being the consumer in the meaning of art. 22(1) of the Civil Code, for nonconformity of the Sales agreement of Goods purchased by this consumer within the scope described in the Act on on specific terms and conditions of consumer sale.
  • Complaints that result from breach of Customer rights guaranteed by law or on the basis of Terms and Conditions should be sent tosklep@mkondrat.pl. Wina Wybrane Sp. z o.o. shall be obligated to consider all complaints within 14 days or, if such period is not possible, to inform the Customer within 14 days about the period after which the complaint will be handled.

Complaints concerning the provision of electronically supplied services

  • Wina Wybrane Sp. z o.o. makes all the effort to secure the proper functioning of the Store, within the scope that results from the current technical knowledge, and shall take care, within a reasonable period, of any irregularities reported by Customers.
  • The Customer is obligated to immediately inform Wina Wybrane Sp. z o.o. about any irregularities or interruptions in operation of the Online store.
  • Irregularities concerning the functioning of the Store may be supplied in writing to the following address:

Wina Wybrane Sp. z o.o.
ul. Wierzbowa 3
00-094 Warszawa

and via e-mail to sklep@mkondrat.pl, or by using the contact form.

  • The complaint should include the Customer’s name and surname, mailing address, type of the irregularity concerning the functioning of the Store, as well as the time it occurred.
  • Wina Wybrane Sp. z o.o. shall be obligated to consider all complaints within 14 days or, if such period is not possible, to inform the Customer within 14 days about the period after which the complaint will be handled.

ODR European Platform

As a Consumer you can benefit from the non-court methods of complaints consideration and seeking claims also by means of the ODR Platform. The ODR Platform is to facilitate independent, impartial, transparent, effective, prompt and fair non-court settlement of disputes via the Internet between consumers and entrepreneurs concerning contractual obligations, arising from the Internet sales agreements or service agreements concluded between consumers residing in the European Union and entrepreneurs with their seats in the European Union.
Pursuant to Article 14.1-2 of the Regulation (EU) No 524/2013 of the European Parliament and of the Council of 21 May 2013, consumers may benefit from the non-court means of resolving disputes related to sales or service agreements concluded through the Internet.

The ODR European Platform is an interactive website by means of which a Consumer may submit its complaint. The ODR Platform is available at:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Butelki z winem pakowane są w specjalnie zaprojektowane pudełka kartonowe. W zależności od zamówionej ilości wysyłamy w pięciu rodzajach opakowań – na 1, 3, 6, 12 lub 24 butelki. Oryginalnie zapakowana paczka jest zawsze oklejona taśmą z logo Kondrat Wina Wybrane.

ZWROT I WYMIANA

Masz prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będzie nam miło, jeśli to zrobisz.

Gdy się rozmyślasz i odstępujesz od umowy

Gdy przez pomyłkę zamawiasz niewłaściwy produkt

Gdy masz inny powód

REKLAMACJA

Gdy towar ma wady ujawnione podczas odbioru lub użytkowania

Gdy masz zastrzeżenia co do przebiegu procesu dostawy

Gdy masz problemy z usługami dodatkowymi

Zgłoszenie

Zgłoś nam reklamację telefoniczne dzwoniąc na (22) 243 28 80 lub napisz na sklep@mkondrat.pl i przygotuj numer zamówienia.

Ekspertyza

Na podstawie przekazanych nam informacji niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) podejmiemy decyzję, o której poinformujemy Cię.

Rozwiązanie

W zależności od niej wymienimy produkt, wyślemy nowy, zaproponujemy jego odbiór, zwrócimy zapłatę lub zaproponujemy rekompensatę. Wadliwe wino zostaje u Ciebie – możesz je zutylizować.

Zgłoszenie

Zgłoś nam chęć zwrotu telefoniczne dzwoniąc na (22) 243 28 80 lub napisz na sklep@mkondrat.pl i przygotuj numer zamówienia.

Formularz zwrotu

Wyślij maila lub pobierz, wydrukuj, wypełnij i dołącz formularz zwrotu do zwracanego produktu.
Pobierz formularz zwrotu.

Zwrot produktu

Masz dwie możliwości: dostarczyć nam produkt we własnym zakresie na adres podany w formularzu zwrotu lub skorzystać z usług naszego kuriera (usługa płatna jak w przypadku wysyłki zamówienia, sprawdź cennik).

Zwrot pieniędzy

Zwrot środków otrzymasz niezwłocznie
(nie później niż 14 dni od odebrania przez nas towaru).

Przy odbiorze prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W razie braków lub uszkodzeń produktów należy spisać protokół szkody - odpowiedni formularz posiada Kurier.

Kurier ma obowiązek pozostania w miejscu doręczenia przesyłki do momentu zweryfikowania jej zawartości przez odbiorcę. Protokół szkody może zostać spisany w ciągu dwóch dni od momentu doręczenia - Kurier ma obowiązek pojawić się w miejscu doręczenia na prośbę odbiorcy.

Jeśli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym.

Nie. Bez względu na wynik reklamacji, nie ponosisz żadnych kosztów związanych z transportem czy wymianą towaru.

Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.

Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.

Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę. Platformę ODR odnajdziesz pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z nami, postaramy się rozwiązać wątpliwości i odpowiedzieć na Twoje pytania.
Zadzwoń na (22) 243 28 80 lub napisz na .